Hallå i stugan

Jag har obeskrivligt tråkigt för tillfället.
Min mentalsjukhus-kompanjon är i skarphagen. Tror jag.
Vad hon gör där vet jag inte, vill nog inte ens veta.
Men det har varit ett jävla tjat om knark hela dagen,
så hon sitter väl där med en spruta i armen skulle jag tro.

/Sandra ........ = /Sandra Knarkare

Så nu vet ni det!
Förhoppningsvis kommer min p.i.c hit och sällskapar mig.
Det skulle vara satans trevligt! 
Annars får jag umgås med en spritflaska som vanligt.
OBS! Detta var ett skämt.
När jag tänker efter ska jag nog ta och laga lite mat.
Börjar bli hungrig!
Sen kolla på någon av filmerna som bara hoppar in i min dator.
Lite skumt det där, att helt plötsligt har jag massa filmer.
Förstår inte aaaaaalllssss hur det kan komma sig.
So long suckers!
/Siri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0