Dreeeaaaam

Inatt drömde jag sjukaste drömmen.
Eller jag drömmer sjukaste drömmarna varje natt.
Och det är lite läskigt att jag kommer ihåg nästan allting.
Brukar inte göra det.
Men inatt så hade jag iallafall en katt, som jag var ute och gick med
i koppel. Då kom en golfbil med två personer, som sköt min katt.
Den blev skadad, men det fanns inga märken efter där den blev skjuten!

Sen hade jag även en bäbis som satt ute på altanen.
Och en tv i taket som man kunde spegla sig i, så man blev blå.
Sen blev det bråk hos min granne, och helt plötsligt var det fullt med
folk utanför huset! Dom trodde det var fest, så jag skickade katten på dom.
Som för övrigt hade dött tidigare i drömmen, men tydligen återuppstått.
Så var det massa liknande saker.

Sen vaknade jag.
Någon som kan översätta denna lustiga dröm!? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0